A kurzus abban nyújt gyakorlati támpontokat, hogy kis büdzsével milyen lehetőségek állnak rendelkezésre egy alkotócsapat vagy egy produkció online (elsősorban Facebook és Instagram) hirdetéséhez. Az első két alkalom során áttekintjük, hogy mikor és hogyan érdemes hirdetni, valamint az alapoktól a haladó szintig végig nézzük a Facebook hirdetéskezelő felületét, illetve lehetséges beállításait. A második kettő, gyakorlati alkalommal pedig esettanulmányok és közös kampánytervezés révén mélyítjük el a megszerzett tudást, valamint röviden kitekintünk további platformokra is.
Kurzusvezető: Hajnal Márton
A kurzus oktatói: Kirké Kreatív munkatársai
Az elméleti alkalmak tematikája:
Az online marketing alapjai
Ingyenes lehetőségek a Facebook marketingben
A hirdetéskezelő rendszer létrehozása
A hirdetéskezelő rendszer felépítése és működése
A gyakorlati alkalmak tematikája:
Közös kampánytervezés és elemzés
Kampányok értékelésének szempontjai
Esettanulmányok a Kirké munkatársaitól
Kiket várunk?
Elsősorban magukat menedzselő művészeket és kulturális szakembereket, valamint olyan társulatok, művészeti csoportok tagjait várjuk, akiknek nincs költségvetésük onlinemarketing szakember vagy ügynökség alkalmazására.
Kik ne jelentkezzenek?
Mivel ez egy alapozó kurzus, professzionális marketingeseknek nem ajánljuk.
A jelentkezéshez szükséges: Önéletrajz és motivációs levél
Résztvevők kiválasztásának menete: A megküldött anyagok alapján kiválasztjuk a majdani hallgatókat. Elsősorban azokat a jelentkezőket részesítjük előnyben, akik hasznosítani tudják a jelenlegi vagy majdani munkájukban a kurzuson átadott ismereteket.