Előadóművészeti menedzsment gyorstalpaló kisokos négy részben

2025 február 15., 22., március 1., 8.

KIKNEK?

Mindenkinek, akit érdekel/izgat/foglalkoztat az előadóművészetek praktikus/gyakorlati oldala, egy produkció létrehozása, működtetése és életben tartása.

MIKOR?

Február-márciusban szombatonként 10 és 14h között.

KIK TARTJÁK?

Rozgonyi-Kulcsár Viktória színházi menedzser, a budapesti Jurányi Ház alapítója, intézményvezetője, a Füge Egyesület ügyvezető elnöke

és

Barda Beáta a budapesti Trafó Kortárs Művészetek Háza volt ügyvezető igazgatója,

akik alkalomadtán vendégeket, további szakértőket is hívnak.

HOL?

Budapest, V. Nádor utca 15.

MENNYIBE KERÜL?

A workshop ára 30 000 Ft, melyet a regisztráció utána visszaigazoláskor kérünk befizetni.

Részt lehet venni egy-egy alkalmon is, ezt a jelentkezési lapon kell jelezni. Ebben az esetben egy alkalom ára 10.000 Ft.

TEMATIKA

Február 15.

Rozgonyi-Kulcsár Viktória: Szervezeti és produkciós menedzsment

A formális keretektől, a szervezeti és működési formákon át az intézményi háttérig. Projekt gondolkodás és tudatos tervezés az előadó-művészetben az ötlettől a premierkoccintásig.

Február 22.

Rozgonyi-Kulcsár Viktória: Hálózat, forrásteremtés, partnerség, lobbi-tevékenység

Milyen lehetőségek vannak még a fenntartható, de szabad színházcsinálásra. Kikkel, hogyan, mikor és miről érdemes egyeztetni, együttműködni. Miért hasznos hálózatban gondolkodni.

Március 1.

Barda Beáta: Színház és határterületei, határátlépések, műfajok és műfajtalanságok

Milyen műfajokkal lehet/érdemes foglalkozni, hazai és külföldi példák, korlátok és lehetőségek.

Március 8.

Barda Beáta: Nemzetközi kitekintés, fesztiválok itthon és külföldön, pályázatok, lehetőségek

Milyen  támogatási lehetőségekre érdemes figyelni, hogyan lehet plusz forrásokat keresni, azokhoz hozzájutni.

Jelentkezni egy motivációs levéllel és egy rövid (szakmai) életrajzzal lehet 2025 február 10-ig az alábbi űrlapon. A helyek jelentkezési sorrendben telnek be, maximum 15 fő vehet részt a workshopon.